بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز دولت گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت طرح‌های مختلف قرارگاه محرومیت‌زدایی در نقاط استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

افتتاح  طرح‌های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بوشهر در هفته دولت

سردار علی رزمجو با اشاره به نقش قرارگاه محرومیت‌زدایی در توسعه زیرساخت‌ها در نقاط کم برخوردار، محروم و روستایی به ویژه اجرایی شدن طرح‌ها عام‌المنفعه افزود: این قرارگاه طی سال‌های قبل طرح‌های مهمی در راستای تحقق مطالبات مردم به ثمر رسانده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اجرایی شدن طرح لایروبی در منطقه رود حله و احیا اراضی کشاورزی خبر داد و گفت: در حوزه ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان نهادهای حمایتی اقدامات مهمی انجام شده است.

سردار رزمجو با اشاره به اجرایی طرح‌های آبخیزداری، آبرسانی، ترمیم و تعمیر مساجد و حسینیه‌ها، مدارس و تجهیز آن‌ها افزود: علاوه بر این، در بخش درمانی خدمات ویژه‌ای به بیماران نیازمندان بویژه بیماران صعب‌العلاج ارائه شده است.

وی اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی در راستای سیاست‌های اشتغال‌زایی و پرداخت تسهیلات کم‌بهره را از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته دولت برشمرد و ادامه داد: طرح‌های نیروگاه برق خورشیدی در روستاهای استان بوشهر در حال اجرا است و تعدادی مورد بهره‌برداری قرار گرفته که این طرح‌ها ضمن تولید برق خورشیدی نقش مهمی در درآمدزایی خانوارهای روستایی دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.